Smallville <3

Godmorgon sötisar. sitter o kollar på smallville med morbror,
mammsen e i skolan o han sov över så ah :D jag hostar ennu
värre nu? fan e detta :(  asså jag kmr dö , hostar så mkt att de
bränns i halsen. ah skitsamma...  anyway alla e säkert i skolan
just nu haha , hoppas de går bra för er? asså jag har ett arbete
som jag gör i skolan som handlar om feodalism och hela min
uppsats är i skolan så jag kan inte göra dem hemma men som tur
har jag gjort jätte mycket på den o vi ska ju lämna in den vecka 39 tror
jag? skitsamma ska iaf göra engelska läxa nu, den e helt soft ! vi ska
måla våra egna kläder o sen beskriva dem o skapa eget märke osv
asså kapitlet heter Fashion o det var jag som fick välja vilket vi skulle
börja med o de e ju klart att jag väljer fashion? XD aja hörs senare♥


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: