sleepover hos grandma' <--- bra engelska?! ;)

heeej alla.
som jag skrev i förra inlägget var jag och fikade med mormor & Christer på le pain francais,
as gott! drack deras färskpressade apelsin juice och åt en kokos bulle & ngn björnbärs gelé
aktig grejj? eller jag vet inte men gott varre! vi åkte runt t lite olika affärer och kollade runt
sen åkte vi o handlade sen körde dem hem mej en snabbis så att jag skulle packa väskan
och hämta annas present för jag ska sova hos mormor idag och imorgon åker jag t anna för
att hon fyller år , där ska jag sova över och vi ska tsm till skolan på måndag :D kul? JAAAA.
Har precis fixat dippsås till chipsen och hällt ut chipsen i en skål, snart börjar också ett kul
program på den ryska tv'nså det ska vi kolla på! bloggar inte igen förän ikväll så ...
ha         en           fin         kväll         alla♥


nejmen ucsh ! hahah är jätte mätt!!! vi åt middag nyss : grillad lax med kokt  potatis
och sallad med roccula , soltorkade tomater, tomater, gurka och ngn mer sallad +
lite citronsyra & olivolja - hihi var bara tvungen o berätta för det var skeeeta gott!


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: