seg dag

- hej!
helt okej dag fast rätt så seg. Hann och göra klart min SO uppsats,blev ganska nöjd!
skrev 4½ sidor om feodalism. efter skolan gick jag till stan och köpte present till bästis!
asså hade ingen fantasi alls men hoppas hon gillar den för det tror jag att hon kmr
att göra ;) kul o höra att ni gillar att jag gör en massa inlägg, ska försöka o göra det så
ofta jag kan! snart ska jag till träningen och kolla på mina tjejer, hoppas ni inte slöar som
förra gången haha <3 åååh fysjutton vad jag saknar träningarna asså! shit, 3 veckor utan
träning? om ni skulle ha älskat basket så mycket som jag gör så skulle ni ha förstårr hur
jävla mycket jag vill träna!! nu ska jag äta klart mina plättar och försöka läsa klart 20 sidor
i en bok. uppdaterar efter träningen och har fixat så att det kommer en tidsinställt senare
medans jag e på träning. puss♥

MADDES

Jag har en sjukt dålig dag så skulle helst bara lägga mig under täcket och ligga kvar där tills i morgon. Hoppas du haft en bättre dag än mig!

2011-09-22 18:32:36 l http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: