Patetisk


Jag skrev aldrig anyway till 9/11 . om du inte vet har jag varit ganska nere hela
dagen och tyckt synd om dessa alla människor som dog den dagen.  och om du
nu ska vara så patetisk med dina fula kommentarer så kanske du kan ta och lära
dig att stava rätt tjejen. och det där med självupptagna bitch , ska det komma
från rätt käft va? hörudu , jag vet vem du är flickan du -  du borde hålla käft och
sluta läsa min blogg ditt äckligefan.

God bless you '♥

u know who ;)

HAHA seriöst "lillan" , är du så dum att du tror att hon sa anyway till 9/11, och du, kalla henne inte bitch, bitch.

2011-09-11 17:36:41 l
Elin

fyfan va patetiskt du är lillan? skaffa ett liv istället för att stalka elinas blogg, alla tycker ju synd om dom som dog, det är la självklart?

jävla idiot...

2011-09-11 20:39:32 l
patsy

Ist för att kalla Elina Bitch så kan du la ändå tänka och uppskatta att hon skrev om dem. Och om ''lillan'' värkligen bryr sig skulle hon ist kunna skriva något om 11/9! Patetiskt :/ Skit synd med twin-towers! May god bless them<3



Kisses<3

2011-09-12 17:13:58 l http://rapunzelll.blogg.se/
petra

jag heter petra, inte lillan min vänner kallar mig det för det är ironiskt jag är längst! Elina lär dig stava och sluta skriva massa saker som trycker ner folk, är det verkligen så du vill att folk ska se dig?

Har du föresten tatt ner din sång video på youtube? Skäms du för din jävligt fula sång röst? Vi sjunger den låten på musiken i vår skola. Vad fan, killarna lät fan bättre än dig!

Puss puss<3

2011-09-15 19:12:35 l

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: