Moves like jagger

hallå där grabbar! <--- svenne style.
har precis målat mina naglar i rosa, as fint!! sitter o chattar med
gott folk på facebook. mår lite bättre nu så det är ju awesome! ska
äta nu och sen lägga mej igen för sov typ inget innat ..  mamma borde
komma hem snart!! sitter fof och funderar på det där med att jag har
ett medfött näsproblem, om min nässpray inte fungerar dem närmaste 2
månaderna så jag jag opereras ju. lite läskigt! ni vet man blir ju nersövd osv
osv och mamma berättade igår om hur dte är att bli nersövd (hon har blivit
det 2 grr) sen hon ba- du kommer gilla det, det är as skönt att bli nersövd.
endå är jag lite skrajj
:| vi flyttar föresten nästa helg, rätt så awesome endå!
SKA KÖPA NYA HÖRLURAR, KOSS ELLER URBANES?!

Hillevi

Sv: Tack vad snällt! :D

Ska vi följa varandra via bloglovin?

Jorå det har jag, själv? :)

2011-09-21 15:34:52 l http://lifeashille.blogg.se/
sofie

söt header :D

2011-09-21 15:52:49 l http://shaakeit.blogg.se/
Anonym

Jag har också blivit nedsövd när jag bröt min hand. Det är inte så farligt. Du blir typ varm och sedan somnar du. Du känner inget/kommer inte ihåg något under ''operationen'' :) Don't be scared!

2011-09-24 10:12:17 l

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: