min katt har seriöst sneat på livet

asså stackars liten! hon går runt o skriker i 3 dagar nu och sen
kommer hon t mej o mamma med sin rumba o svansen står rakt
upp o så darrar hon, asså svårt o förklara men ni som har/haft tjej
katte fattar va ja menar right?! vi har iaf bokat en sereliserings tid
nästa onsdag !  

Anyways, kommer inte till skolan imon heller. KANSKE på fredag ifall
min hosta blir bättre :D (tvek där) kollade på glee förut o sen typ
svenska milijonärer nu eller ah nått sånt haha, ointeressant o menings-
löst men äh skitsamma för de går bara mördar filmer annars o jag
gillar inte det. mamma köpte munkar t mej förut också , haha har redan
smaskat i mej 2 st :( sparar den 3dje tills imon!!! hoppas alla haft en
bra dag ? ;) blir nog sista inlägget för ska gå o ta en till tablett o sen
sova för mitt huvud gör jätte ont :S sov sött♥


M*

Ville bara titta in och önska dig en fin dag :)

2011-09-08 10:10:51 l http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: