luren i över 1 timma nu

shenah friends. ÅH ASSÅ ATT DET KAN FINNAS SÅ JÄVLA FKN MOBBADE O OMOGNA
MÄNNISKOR, DAAAMN ASSÅ!
anyway havaa!ha lite aggrrooo däär va ! ;) har iaf
snackat  i telefonen med anna i över 1h och 20 min haha snart rekord eller a fast
nä de rekord om 1 timme , vi ska slå det nu!!!! träningen va heeelt ok, faktist jätte
bra! sprang på 15.15 min och fick lite bra kommentarer om att jag slidear bra och
ah osv , lite glad för de faktist! har ju kämpat efter att jag skadat mitt knä, får ju inte
kämpa över det kan gå snett o det gjorde det nästan i måndags , knät hängde inte
med där.. lite läskigt faktist asså! imon äre FREDAG , wohoooo. marre(i klassen) fyller
år imon! viiww grattis i förskott sötis♥ JAG HAR BLIVIT FÖRSKYLD omg neeej , det var
jätte länge sen jag var sjuk o jag hatar att vara sjuk! klarar inte av o sitta hemma
mer än 1 dag + kmr inte få träna, asåå dö ok? FML! oj detta inlägget skulle upp
för 10 min sen haha aa hörs imon♥


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: