lång o seg dag

tjenah mitt bena! hihi.
va i skolan idag, riktigt segt hade ont i magen o vädret gjorde inte det mycket bättre...
vi hade klassfoto också och asså hah som vanligt får jag stå bredvid tom som alltid
på alla foton och han liksom måste alltid säga ngt så alla as garvar och henke o bella
stog ovanför mej och henke drog i mina bhband hela jävla tiden o bella skratt så asså
ih ja typ dog av skratt :( anyway helt ok! sen hade jag hemspråk(ryska) så sluta inte
förän fem typ så va hemma kvart i 6 , rätt så sent endå! gick inte på träningen för
mamma tyckte att jag borde stanna hemma för jag hostar och det regnar o inte så bra
för mej att GÅ till träningen då. hann iaf göra no läxan och hälften av engelska läxan
(glömde beskrivningen hemme så kmr inte ihåg vad man skulle skriva typ) nu kollar
jag på idol och dricker apelsin jucie , gott !!! ska kolla klart sen typ dricka te , duscha och
sova! hoppas alla hade det bra i skolan idag? hörs imon ♥


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: