inte kul!

när jag vaknade imorse gick jag och borsta tänderna sen när jag skulle torka
ansiktet så började jag gunga och mådde jätte dåligt så jag skulle gå och säga
det t mamma, jag hann inte en säga det utan jag blev så svag så jag ramla in
i hennes rum och la mej på sängen. mamma blev jätte rädd han ba - vad har
hänt!?!? var jätte nära på att svimma :(( blev helt spökvit i ansiktet så mamma
ringde och sa att jag inte skulle komma till skolan . det är nog reaktionen på drick
medecinen som läkaren skrev ut till mig igår. och dem i skolan kallar mig
skolkare?! hatar sånt, dem har bara inget bättre för sig än att trycka ner
sina klasskompisar, vill gärna se dem i min position! anyway mår fof dåligt
så ska dricka te och sen lägga mej igen. kommer upp ett till inlägg snart!!


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: