homee

var ju i allum med mamma o sen åt vi pizza, f1 gott! köpte en ring från
Style by Tyra och en söt bh :))))) haha lite pinsamt där, stog i kön för att
köpa ringen o så skulle jag betala med mitt kort sen när jag väl skulle
sätta i kortet så råka ja skriva fler kod så mamma ba va gör du!?! så
vi fick ta ut kortet o börja om osv sen de var en kvinna bakom mej som fnös
åt mej man ba hallå , ursäkta att det är andra gången jag betalar med kort :s
anyway ringen e super fin!! en dubbel ring som är i guld o har ett sånt kors
över , as fint! visar sen ! och bh'n är svart med vit spets, lite gulligt o så :')
ska byta om nu för gissa vad jag gjorde?! jo jag spillde kaffe över min VITA tröja -.-

hörs sen♥



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: