HEEELT OK

Hola chicas y chicos!!

helt ok dag! vi hade en grejj som heter kick off tror jag? anyway man var indelade
i några grupper och jag valde ju då musik så jag fick vara med i musik gruppen
hela dagen alltså hade vi inga lektioner ;) helt ok haha va bara s trött , eller ah alla var
as trötta!? vi fick spela lite och lära oss typ lite gitarr osv sen kollade vi på lite musik
dokumentärer sen fick vi besök av en kille som har varit med o olika band och han
visade oss hur han spelade på bas , trumma, visade ett videoklipp, pratade & berättade
om hur han vart med på en festival i london år 2007 (han uppträdde med ett band då)
han var grrrymt duktig på bas måste jag säga :o iaf så nu e jag hemma, ska äta och
göra matteläxa och sen ska jag på basket-föräldrar-möte ! mamma kommer bli sen så
jag åker dit själv, det är så att min katt har stereliserats idag så mamma ska hämta
min bebis. hörs nog efter mötet, om jag hinner o det, ska ju tvätta håret osvosv. CYA♥

vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

sv: hihi tack :D älskar båda mobilskalen^^,

2011-09-15 06:12:02 l http://vadfanskajagheta.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: