Grattis bästavän!

Grattis Anna, bästa vän! jag älskar dej och du ska veta att du
är värd guld! fattar inte hur du står ut med mej? men är så tacksam
över att ha dej som vän , bästa vän. Jag önskar dej lycka i massor,
önskar dej allt det bästa som finns i världen. älskar dej och du betyder
enooooormt! alla minnen vi haft tillsammans. vet du hur mycket jag är
glad för att du finns eller?! åh människa jag älskar dej sjuuukt mkt!
GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN BÄSTAVÄN, min älskade ängel ♥



älskar dej, grattis ♥


annapanna

TACK BEBBE! gud asså stachfarolla du måste sova nu så du e pigg o glad imon o vi ska ha ruuuuuliiiigt!!!!!fan HAHA dem sista stå bilderna har jag aldrig sett förut =0 HAHAH tack <3<3<3

2011-09-25 00:16:52 l

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: