Grandma'

heeej!
hade as kul med marre i stan tidigare idag!! haha vi sprang runt och leta efter en tröja
på H&M jätte länge sen vi hitta den fast färgen passade inte mej så marre köpte den ist
o jag köpte en svart stickad tröja :))) annars tycker inte jag att det fanns ngt wow as
snyggt i affärerna idag?? anyway åkte sen t mormor och vi åt middag - nudlar med
kyckling och grönsaker (typ kinamat) as gott!! ska sova hos mormor inatt så ah.
nu om en stund börjar ett roligt program på den ryska första kanalen så de ska vi kolla
på ;) aahhh va mätt jag är! magen spricker snart haha :/ ja , jag älskar mat! ;D
TACK MARRE PARRE FÖR DAGEN BEBO♥ ha en toppen lördag kväll alla!♥



trött chey_98 . höörs imon typ , eller senare ah. ppuuuuusss♥



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: