Glad tjej

HEJ JAG ÄR JÄTTE GLAD, ANTECKNA!
anyway - vädret sög idag seriöst! men endå var elina på toppen
humör som vanligt ;) älskade krull kom tbx från paris så hon var i
skolan idag , saknat henne skeeta mycket!! var ju sjuk hela förra
veckan så fick inte träffa henne och sen så åkte hon t paris över
helgen för hon fyllde nämlingen år igår så grattis i efterskott älski♥
henne hade jag ju en massa o berätta . sen så hade vi musik som
sista lektion och kör efter det , rått så chill dåeee. imon har vi sån
hel dag med en "aktivitet" som man gör eller ah vi fick välja för nån
vecka sen om vad vi skulle göra och jag valde musik som första val
och det fick jag :D och som tur fick natti (krull) musik också så vi ska
ha de tsm hela dagen imon, hehe♥ hostar fof jätte mycket asså ååh!!
vi har iaf gäster nu, eller ah gäster o gäster det är min morbror o hans
tjej . vi ska äta middag nu ;) uppdaterar senare !

- see ya later


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: