FRIDAY

Hola !
omg aså hgkdjmhekhf aldrig mer orientering! hade sån idrottsdag o vi hade orientering
i botaniska eller ah inte botniska utan i skogen utanför botaniska, typ änggårdsärgen?
anyway jag dog! asså har myggbett precis vid ögat , 2 på handen & 2 på foten :((
FML asså.. skitsamma e hemma nu iaf, har ätit och bytt om , väntar på att marre ska
sluta skolan får vi ska ut o chilla :)))) vi var ju ute igår innan träningen o träffa Rasmus o
Suan i bibblan och sen Milos , HAH JAG RAMLA FRÅN EN RUTCHSKANA! ah typiskt mej
asså! heeeelt ok väder idag asså! soligt o allt det dära förutom att det var svinkallt
imorse! nu ska jag äta en bulleeee,mamma köpte lite munkar och lite annat gottii, haha
som om hon läser mina tankar ? uppdaterar ikväll , gör ett tidsinställt också. 
haenfortsattbrafredag

trötta på livet eller vad? jag natti(krullet) och marija(hon som ligger på krullet) stannade
och satte oss på en bänk o ät vår matsäck haha asså vi var så trötta :( vi gick o gick,
leta och leta efter dem fula kontrollerna från 09.00 till ca 12.30 , kul huh? NÄÄÄ.



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: