:))))

Antingen eller

Kjol eller shorts? Shorts.

Linne eller t-shirt? - t-shirt!

Bikini eller baddräkt? - Bikini

kärlek eller strul?- Kärlek!

Fest eller myskväll? - fest ;D eller det beror på faktist..

 

Dag eller natt? - dag!

Sola eller bada? - sola!

Sommarfrågor


Gillar du sommaren? - om jag gör!

Vad är det bästa med sommaren? - Everything :)

 

Brukar du sola mycket? - asså jag får färg väldigt lätt , solar nog bara när jag åker
utomlands eller när vi åker t stranden med familjen eller nått annars inte. 


Blir du lätt brun? -
a!

 

Brukar du åka båt? - sällan..

Killar

Ska killar ha långa eller korta badbyxor? - Korta?

Magrutor eller ölkagge? - Magrutor.

Blonda boys eller mörkhåriga? - Mörkhåriga!!

Ragga eller bli uppraggad? - Uppraggad , hihi♥

 

Har du strulat med någon riktigt ful? - Nope


Har du strulat med någon och sedan ångrat det? Nope

Kärlek

När kysste du någon senast? - Ett tag sen


När sov du bredvid någon av det motsatta könet senast? -


Har du haft ett förhållande som hållit längre än 1 år?
  ne

 

Gillar du någon nu? - ja det gör jag, väldigt mycket :(

Vänner


Har du många vänner? - asså räknar inte mina vänner? men ja det har jag nog.

Vem/vilka är dina närmsta vänner? - Maria (nms) & Anna

Vem/vilka brukar du umgås mest med?
- Maria?! :D

När senast var du med några? - igår?
 

Brukar du vara med vänner på helgerna? - JA?!

Vilka brukar du umgås med på skolan -
Anna, Natalie & Marija I

Random frågor


Har du en egen dator? - har 2 st :D
 

Har du ett träd utanför ditt fönster? - har flera ;D

Bor du i villa eller lägenhet?
- Lägenhet'!

 

Äger du ett par rosa skor? - vet ite :o jo ett par rosa ballerina har jag ;)

Har du en vit bh? -
Adå

Vad har du för mobil? - HTC wildfire
 

Anser du att du är smart? - smartaste av dem smartaste!


Skulle du vilja prova att vara kille för en dag? - JA :D

Vad har du för hårfärg? - ljus brunt typ?
 

Vad ska du göra imorgon? - gå t skolan, hemspråk & sen träning!
 

Var det här testet roligt? -  typ inte , hade para inget bättre för mej..



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: