11 september 2011

10 år sedan terroratackerna mot tvillingtornen nu. tycker alla ska ha
en tyst minut för alla dem som dog den 11/9 2001 ♥


anyway. anna sov ju över här och vi sitter inne på mitt rum nu och
kollar på barnkanalen haha :D fast hon ska gå snart :( lite senare när
anna gått ska jag duscha , tvätta håret , smörja in ansiktet medven crem
och välja kläder för imorgon ska vi ha klassfoto!! har ingen aning om vad
jag ska ha på mej!!? tänkte på den gråa tunikan från saint tropez ? hursom
helst jag hittar nog på ngt! ;) ha en fortsatt toppen söndag (fastän alla hatar
söndagar typ hehe) hörs sen , ska vara med bästis nu innan hon går !

lillan

vill du att vi ska komentera skriv inte anyway till 9/11 det öär sorligt!!!!! Bryr dudig fan inte! Det var många som dog.... Jävla själv uptagna bitch!!!!!!!!!!!

2011-09-11 16:04:18 l

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: