u mad bro? ;)

heeej! det fuckar sig med vår internet så kan fof inte blogga hemma oså?
shiiiitt assså flipp på dem :( anyway , sover hos mormor idag så sitter o
kollar på ett roligt program på den ryska kanalen, haha kollat på det varje
lördag i typ 3 veckor nu , har ni märkt det? XD

vi spelade match idag mot borås i borås och förlora med ett poäng!! fuu haha .
men vi spelade skit bra! var inte med o spelade idag men kollade på och var
med på bänken. ville ta det försiktigt med knät, för er som inte vet så gick mitt
knä ur led i maj så jag har risker att det kan gå ur led igen därför spelade jag
inte idag. men tjejer ni var gryyymmmma!!!! (basket för er som inte fattar)

bajs sitter o hickar, 4 gången för idag (!!) ska fortsätta o kolla på programet nu
o sen när de e slut byter jag t MTV elelr disney chanel? vi får se.

märker att detta inlägg innehöll en massa onödigt men jaja whatever...
bloggar imon, puss på er , vet att ni älskar mej ;)♥


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: