trettioförsta maj tvåtusenelva

mjaauu ~

göttigt väder vi hade idag! var hos läkarn imorse runt 10 och kollade knät
igen. ååhh jag får inte spela matchen ikväll :( fyfan döö. och jag kommer
nog inte spela i basketfestivalen heller ! FML ! anyway hann inte t lunchen
så mammi köpte lite fääättig mat t mej haha cheesburgare o pomes från
BK♥ fan va gött jag o bella kmr ha d imon! vi praoar ju båda på NFG o
imon åker vi t fiskebäck med dem :D iaf nu chattar jag med antonia älski
o vi ska t lisse på söndag! jag ska köpa guldpass wihooo <3 ska se på
tjejernas match ikväll så ska byta tröja o snacka med ngn . puuss


Emma


2011-06-01 15:10:53 l http://byemster.blogg.se/
Emma

SV: Hej! :D Aaw tack så jättemycket! Visst kan jag det här är kön:



1. Johanna

2. Emmy

3. Fredrika

4. Drilona

5. Filippa

6. Ella

7. Du

(sen typ 3 st till)



Mejla hur du vill ha den [email protected] KRAM! :)

2011-06-01 15:12:38 l http://byemster.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: