Snabbis innan jag sticker t balettakademien

hello sötar! pt nyss frukost och ska bara packa väskan sen ringa patsy o se om vi kan
träffas o gå in tsm, vi / jag ska nämlingen på genrep av showcase fast idag är det bara
genrepetition på trollkarlen från OZ och imon är det allt och båda acterna . hahah så
idag ska jag träna på att vara en blomma! ska ha gröna stumpbyxor min oranga
tunika och min fluffia kjol under waaah skämmi g t typ. tar med mej kameran så kommer
ladda upp en massa bilder från dagen senare, måste också fixa lite mellanmål jag ska
ha med mej och ang BILDER OMGOMGOMG vi beställde en ny kamera och den kom igår
wihihihih här har ni biiild, i lööööve it! ska ut o ta bilder senare efter dansen.

hihi ser näästan ut som en system kamera som jag ville ha men får
la nöja mej med denna isf ;) men den är suuupppeeeer!


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: