Showcase - bakom scenen 9/5 & 10/5


min outfit till who will buy och Consider you're self :) älskar kjolen grovt!

jag och molly :)

Jag oc molly again'


molly, hannah, alma och jag . HAHA lite halvt drogade.

hina Hannah!

Jag och Molly som blommor , haha söta! ;)

jesper o herman biff o lilla matilda söt :)

Mamma kom på andra föreställningen första dagen och sen köpte glass
till mej på pausen efter första aketen haha, muuuums! göttigt var det.

FANTA. jajaja jätte nyttig jag är jag vet :*

Andrea och AXEL!!!! HIHI söta är dem :):):):) ANDREAA :D:D:D:D:D

JONAS!

Gulliga Rebecka!


SÅ det var en tredje del av alla bilder haha pallar inte ladda upp mer!
det kommer en lite kort filmsnutt på vårt nummer senare ska bara hitta
kameran (A) och lovar o ta en massa bilder idag också. fan vad jag kommer
sakna detta. sen OM jag fortsätter så sa jag vänta ett helt år till för att
få vara med om Showcase. det roligaste som finns! showcase 2011 ♥

Andrea

Haahhah , visst e vi fina ;) LOL

OSERIÖST!!!!!!!!!!!!!

2011-05-11 16:51:20 l http://ffinasteeduw.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: