läs här om vad som hände så slipper jag berätta om och om igen! bild kommer också.



jaaduu kryckor o allt, inte kul måste jag säga! anyway sa igår att jag skulle
berätta vad som hände. hade ju basket träning så skulle jag rotera o sen
göra en ley-up o så kände jag hur det knäcktes i knät så jag ramla bara ner
o typ skrek :s jag blev mest rädd för att det knäcktes jävlar haha fast kag typ
sträckte ut knät så snabbt jag kunde för att det inte skulle gå ur led så det var
bra gjort av mej! men anyway jag fick en sån ispåse på knät o TACK TILL ALLA
I LAGET ATT NI BRYR ER , vad skulle jag gjort utan er då det hände?<3 älskar
er så sjuukt o tack alla andra för allas söta inlägg på facebook med krya på dej o sånt!
jah nu fortsätter jag , mamma o mormor hämtade mej så sa uffe att vi borde
göra röntgen så vi åkte till silvias barnsjukhus där jag träffa SARMAD haha båda
hade knä skador o båda har kryckor lite roligt faktist :) anyway dem la mej på ett sånt
röntgenbord så tog dem bilder fan va ont d gjorde dem  fick flytta mitt ben flera
gånger o ta bilder från olika vinklar så det var inte skönt! så läkarn sa att det inte
var något farligt utan att det hade hoppat ur led men sen tillbaks så ngt sträcktes
så därför gör det så ont o nu har jag kryckor så ingen träning o bara vila på
åtminstånde 3 veckor :( SÅ NU VET ALLA SÅ JAG SLIPPER BERÄTTA SAMMA HISTORIA
10000 GGR TILL RIGHT? och tack igen för alla min krya på dej ord!♥

MIIICHELLE KANSKEEE

HANDIKAPP IGEN HAHAHAHAHAH :D

2011-05-14 19:26:40 l

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: