lite om dagen + dagens outfit

tjena mitt bena. hih hej!
idag var vi i stadsbiblioteket med klassen på svenska lektionen , jag lånade 2 böcker!
sen kom jag,anna & marija försent t musiken -.- haha men ingen säger ngt för killarna
kom 10 min sent! anyway vi körde ngn konstig lek på musiken? var det ens musik?
chrader elr ngt :s NEEEJ IDAG ÅKER BELLA T KRETA! gummsi kmr sakna dej! asså åh
om en timme o femton minuter sitter hon på en utav VINGS plan påväg t kreta(har vart där)
lycka till och hoppas du kmr ha kul o får en massa fin färg på kroppen ;) nu ska jag äta puss!

UTE


tunika - Lindex, Leggins - Ginatricot, linne - Ginatricot, Sjal - Åhlens
Jacka - JC, ballerina - H&M, väska - ngn stans i italien, ring - Glitter

anna voronina

fan va cool bild =0

2011-05-23 19:22:00 l http://tittaenfagel.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: