lite kort om dagen

heelllöjs.
praoade idag nere på NFG asså vår skola men hos typ förskolan t 3an o imon
byter jag så bella praoar hos småttingarna o jag hos 3-5an ;) haha helt okej
faktist, jette söta e dem! efter paraoen så fikade hela ryska gruppen (hemspråk)
på caffé vanilj, wtf en liiten tårt bit 40 kr -.- skitsamma go var den! vi hade tvär
kul! fan älskar er min ryska maffia grupp ♥  bäste ni särskilt du alexandra !!
anyways var hos mormor med mamam en stund o sen nu skypar jag med ANTONIA
den bajjan! nu ska jag chilla på dää . alla guzzar i stan säger KSS KSS HEH HA D.

artiom,simona,jag & alexandra . haha hälften av gruppen. kärlek t er♥

z i r r e s ♥

Vinnaren av förrförra veckans blogg är nu utsedd! Anmäl dig gärna i morgonens blogg i samma inlägg där vinnarna är utsedda!



DIREKTLÄNK TILL INLÄGGET: http://zirres.blogg.se/2011/may/forsenad-veckans-blogg-morgonens-blogg.html#comment

2011-05-31 12:17:13 l http://zirres.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: