lång dag

nööööööööööfff (fråga it hahah)
idag hade vi genrep på musikalen som jag skrev i förra inlägget. GUD
VAD MYCKET JAG LÄNGTAR TILLS IMON! då ärre ShowCase! fan va kul
det kommer att bli ! 3 dagar 6 föreställningar och en massa kul emellan.
Genrepet gick jätte bra förutom att jag tappade mitt band där på slutet
men andrea sa att det inte syndes så mkt bara jag knöt det lite hårdare
imon så går det bra! här hemma har jag städat mitt rum så nu är det
mycket renare o fräshigare, senare ikväll ska jag tända min ljus , myyysss!
har haft en photoshoot med min finaste katt så bilder kommer senare.

foto tagen av : MEJ! asså tänker bara på sommar'n nu för tiden,
kan inte den komma nu? 1 månad kvar o sen rockar vi loss för
då är det sommarlov vettja ;) l ä n g t a r är det ända jag kan säga!



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: