ja ä jo allt för cuuul

hejsan svejsan i gummi vejsaaan. dö haha nolifööör.
anyway var i stan o fikade med gudfar hans fru och hans
2 childräääns fast ena åkte hem(han är skil om ni undrar varför ena åkte hem -.-)
iaf kostja köpte en gooood frappino till mej och en choklad muffin på ESPRESSO HOUSE ♥
HAHA jag räknade det är 92 dagar kvar till min födelsedag, jävla fag som räknar dagar
också -.-  och btw anteckna! - JAG BYTTE OM TILL MJUKIS FÖR DET BLEV ICKE BRA VÄDER
OCH JAG TOG SKINNJACKA IST FÖR DET BLÅSTE EN DEL - nu ska jag snart äta muums
pelmeni (typ rysk nationalrätt) namnamnam :3 okej kanske uppdaterar sen annars HA D.

jefflar va cooool , not.

MICHELLE KANSKE

HEJ ELINA HHEHEH <33<3<333

2011-05-14 19:24:37 l http://thalatina.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: