It’s Friday, Friday gotta get down on friday

hellooo everybody!!!1!!1
fan va feet dag ! först i skolan kände mej fin idagens outfit sen var det helt chill + bella kom
hem från Grekland idag♥ sen efter skolan gick jag o anna på bio - baksmällan 2 haha kuuul.
vi köpte chips o sånt sen gick o hämta biljetterna. fan bella blev sjuk efter bamba så hon
kunde inte följa med! bra att det gick o lämna tbx en biljett för jag hade reserverat 3 och vi
palla inte ringa runt o fråga vem ville gå ist för henne. filmen var helt okej typ as kul. 

o efter åkte vi till kålltorp där jag visade var jag bodde förut till anna. ååhh vad jag saknar stället,
alla minnerna jag haft där, smilla, lägenheten, området, sommrarna där! iaf när jag kom hem
så gissa vad! min kläder jag beställt från H&M log på sängen!!! kostja hade häntat dem o lagt
på min säng, aaww jätte fina - bilder kmr snart! nu ska jag byta om o äta something. see ya♥

Anonym

ÅH! jag vill verkligen se baksmällan 2, får se när jag har tid.

Älskar den sortens filmer, gillar du också sånna? :D

2011-06-03 01:26:42 l http://robinhoods.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: