det långa skövde inlägget kommer här

glömde min kamera minneskort så fick ta allt med mobilen men bättre
än ingentin right? och ah några bilder är tagna från maria som tog dem
med sin vivaz (tror jag hahah)

på bussen t skövde

väl framme vis skolan där vi skulle sova (4 kortedala lag var med )

mitt , antonias och marias cup kort !

hihi sånna skövde-basket-cup planscher/reklam var överallt!

vi spelade en stund innan vi packade upp sakerna

kolla vad kungligt jag och antonia sov innan 98orna kom o förstörde :@
vi fick dela rum med 98orna och 93/04 killarna fick dela med p98.

HALVA LAGET ÄR JB FANS -.- men tyckte att msgana gjorde en ganska
fin plansch fastä jag inte gillar JB så mycket.

vi gick och åt i cup-bamba innan vår första match. PASTA SALLAD
med 3 olika såser , gooott! vi fick tvär god mat på cupen ;)

på bussen påväg t vår första match som var kl 20:25 som vi tyvär förlora
och sen efter matchen blev det en massa strul för att vi blev utsläppte på
ena sidan men blev hämtade på andra så vi missa bussen och ah en massa
strul o vi hade duschat och det var kallt där på kvällen så tur att vi  inte
blev sjuka! vi stog o väntade på att bussen skulle komma i 40 min!!!

frukosten nästa dag! haha alla åt en massa för att orka hela dagen!
jag åt : lite cornflakes med fil sen en eller två mackor och te eller caffe :p

billingehåvs hallen haha vi spelade i en ishockey ring! dem hade lagt
plattor sen tejpat med röda linjer haha sjuuukt men det är fett stort!

jag dirma och salem åkte rutschkana och lekte lite ute i friska luften
senare på kvällen innan vi gick in o köre singstar med killarna hahah
dör, killarna hade en tv och playstation så när p93/94 gick så körde
vi med p98 hahah tääär kul!

på lördagen spelade vi en match som vi vann med 57-10, grymt!
efter det gick vi till b-slutspel semifinal!

när vi väntade på ngn buss, haha alla converse ;) love u tjejer!

hahah för goa jag svär!

jah ni ser detta är vårt lag - blatte apor 4-life!

chillar ;)

lydia och gelila lärde hela laget en fotlek som blivit en drog och som vi
lagt in i uppvärmningen också! fett kul e den men lite svår att lära in.

mitt armband ( jag och antonia gjorde bästis armband)

älskar dej! mit det gul-blå-rosa och antonias den lila rosa! hehe min
rosa panda pyjamas på bild :$

vi kollade på hur p93 killarna spelade en match om dem förlorda med
1 poäng tror jag , faaan asså ni är sjuuukt duktiga anyway dem vann
b finalen iaf , duktiga killar som kammade hem en pokal ;)

hehe söndag frukost !!! hihi jag o anti tjockar oss igen och tamara med sin macka!

när killarna spelade final om b slutspel, jefflar kevin satte typ 6-7
treor woohooo alla typ skreeek sönder sina röster , duktigt killar!

älskar dej :*

jag o lydia åt sibylla efter badet med antonia haha gott!

Skövde basket cup 29/4-1/5 ♥


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: