Torsdag och det är kaoz som vanligt

hello my friends. ah ni kan ju läsa rubriken och fatta hur irriterande torsdagar är i skolan? jo vi har nämlingen musik som sita lektion och jag är ju också i samma sång grupp som WILMER, carl, felix & rachel och rachel var sjuk idag och hon spelar piano, wilmer spelar trummor (bojo eller vad det nu heter) och carl spelar bas , jag och felix sjunger. herr min jisses alah, det går inte starta denna grupp :@ ååhh blir så arg wilmer larvar sej och vi kan inte få on takten! vi har ju låten apologize och ah det är kaoz :( anyway, var i stan en stund med anna pytti panna och vi kollade på en topp t moí sen fick jag en jääätteeee fin nyckelring? av anna som ni kan se på bilderna i förra inlägget, det som hönger på väskan. jätte gulligt värkligen, tack anna! senare ska jag på träning och nu ska jag äta sen har mamma köpt bueno till mej, muuuuuums! jah ha d!


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: