tack för den fina kvällen Antonia & Maria!

Go' kväll! gick ur badet för en stund sen så istter och väntar tills mitt hår ska tårka/torka hur stavas det? :O HAHA. skit samma. har haft en suuuper kul kväll som vanligt när man är med Antonia och maria? ;)<3 tack för kvällen har ahft grymt kul men antonia jag tror att dounatsen var på tok för mkt haha jag mår fof illa :( anyway kulkulkulkulkul har jag haft! hittade också på att nytt smeknamn åt antonia - Eskimo. mohahah ♥ nu ska jag ta ngt att dricka sen kolla vad som kmr på tväään för kl e 9 snart och BTW VI FÖRLORA, men endå bra spelat tjejr! vi tar dem nästa gång och glöm it  nästa vecka spelar vi mot marbo då jävlar vinner vi mot dem igen ! puss.



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: