skriva av mej

herre jisses min gräsmatta. åh vad jag är arg och trött på allt. prblem upp till hakan! alla ska alltid dömma mej efter hur jag är och efter hur jag ser ur. ni måste alltid försöka fönedra mej , snälla låt bli. först säger ni att ni tror mej att ni är mina bästa vänner osv sen nästa dag ni hatar mej och säger att ni inte tror mej? men gud tro mej inte bestäm er förfan. åh ta mej till en annan planet. mina vänner kommer och klagar på att dem har problem och sen får jag problem. problem,proble,proble, överallt! ibland önskar jag att det fanns en planet man kunde flyga till för att slippa alla problem med vänner, familj och omvärlden. så patetiskt av vissa att hålla på sådär, asså säj mej blir ni inte trötta? jag menar får ni inte nog utav att bråka, skaffa problem och bråk hela tiden? hoppas det blir fler år som året 09, mitt bästa år , kommer aldrig att glömma det året. det blir mer och mer ilska över världen för varje år. törttili trött trött är jag på aaaallt och alla, slippa allt för en dag skulle vara toppen.


det var allt för mej, behövde skriva om mej här på bloggen eftersom man inte fick göra d på fb.


Lydia♥

Finns<3

2011-03-13 00:39:41 l http://liddys.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: