sista dagen i mars - JAA ENNU NÄRMARE SOMMAREN FÖR VARJE DAG SOM GÅR, GLAD ELINA!

Hello bitches ~ okej det där var på skoj jag svär :)
anyway som alla vet är det torsdag idag om jag inte har helt fel? sen så är det ju sista mars dagen för imon äre april ! omagash blir så taggad för varje dag som går för, för varje dag som går så blir det närmare till solen/sommaren(sommarlov/elinas glada dagar/SOMMAAAAR! heh, my classss is a vary naughty classssss. ahaha okej inte kul kolla här - vi hade musik som sista lektion sen det var 15 min kvar när läraren fick damp och sa att alla skulle hem och att hon inte orkade med oss och att vi kmr få frånvaro samt att hon kmr prata med vår klassföreståndare . och det är tredje gången ngn lärare/vikarie klagar på oss... menmen, efter skolan följde jag med bella t stan där hon köpte en skjorta sen ringde mamma och sa att vi skulle äta.. PIZZA, yummi. jag som är sån tjockis? GLÖM INTE FRÅGESTUNDEN , KLICKA HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR OM DU VILL KOMMA TILL FRÅGESTUNDEN!
nu ska jag byta om för snart drar jag av till träning. ha det göttans , mvh Elina (haha svenne style)

t h a i p i n n e n ♥

sv; dagensbloggar är uppe nu, kika inoch kolla om du va en av dom. om inte så finns det en ny chans :)

2011-03-31 18:14:45 l http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: