sånt folk borde hålla käft



för det första känner jag dig inte och därför skiter jag fullständigt i att du tycker
att jag är fjolla eller att du skulle ha mobbat mej. för det andra får jag skriva på
villket språk jag vill, hur jag vill och när jag vill. det är min blogg och mina inlägg
och mina ord. gillar du inte det varför läser du då? jag kanske skriver "yanni"
eller "shu" ibland bara för att jag använder de ord när jag pratar almänt.
jag säger chill för att jag tycker kanske för att ngt/ngn är chill? vad fan har du o
göra med vad jag ska säga eller inte säga? haha riktigt dåligt var det utav dig att
skriva ngt sånt men yaya du fick ditt svar.


awo

eller hur -.-

2011-03-24 22:16:33 l http://awies.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: