Pray


Allt som nu händer i Japan, tycker inte ni synd om dem? asså här i sverige händer
ingenting vi har du så sjukt bra men där, på andra sidan av jorden dör människor i
tsunami , jordbävningar på högsta nivå. Barn förlorar sina föräldrar på det tragiska
sättet man bara kan dö på. Tycker att alla ska åtminstånde stanna upp och be för
dem stackars människorna i Japan som drabbas utav denna katastrof. dem är också
människor och det är inte heller meningen att dem ska utsättas för detta, tycker att
det är väldigt sorlig. bara om alla kunde på något sätt hjälpa till att få barn att le i
sånna stunder! satt nämlingen och pratade med mamma om vad som händer i Japan
just nu och hon tyckte att det är jätte sorlig att det ska vara så och att det är så fint
att jag bryr mej. gud, jag börjar gråta snart, haha icke okej!



Malin - En musikblogg

SV: Kul att du är med i veckans blogg! :D

Nu har jag fotat några vattenbilder, så kika gärna in dem i min blogg.(:

2011-03-16 17:56:24 l http://mallemusic.blogg.se/
kristina

gillar du justin bieber??

puss på dig bejbii! <3

2011-03-19 20:38:16 l http://kristinamanasievaa.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: