onsdagen den trettionde mars tvåtusenelva.

hej allt gott folks ! kom nyss hem från musikalen för en stund sen, grymmaaa  vi! har redan lärt in ett helt nummer det ska bara finslipas så börjar vi på nästa nummer så OS ;) sitter ensam at hoomiiee och väntar på mamma som snart kmr hem? sen ska vi äta ♥ vet ni hur mkt jag älskar mat?!?! tjockis på högsta nivå!! hade en riktigt bra outfit-looking dag idag (enligt mej) fast bytte om innan musikalen så hann icke ta en bild -.- ELLER JOO DET GJORDE JAG?!?! jag hade ju kameran till skolan så jag har en outfit bild på ploppar ut alldeles strax! annars har dagen varit rätt så chill! kommer bilder från skolan sen också, jag och bella samt marija var ju och åt subway ist för bamba idag så det ver skeeeta gott! CHICKEN TERYJAKKIIII (L) nu ska jag börja städa mitt underklädes skåp. uppdaterar med en massa bilder senare, pusshej :*



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: