Måndag - what the hell ?

hello . åh måndag AGAIN. fyfan ennu en skolvecka! shit samma den springer ivög som vanligt så är det fredag snart igen ;) och det roliga är att imorgon börjar jag halv 12 ! :D vi har halv studiedag så ah, fett najs! blir ingen outfit bild idag men had epå mej en orange tunika , grå carigan , jeans, svarta boots, jackan från paris och min nya leopard väska som kom upp på bloggen för nån vecka sen? anywat ska byta om och äta pannkakor, mamma har gjort :love: oj märkte att jag skulle lagt upp detta inlägg för 30 min sen HAHA har haft på facebook så jag glömde av att publicera , HAHA nejmen nu vet ni! puss :love:

Alice ♥

fin blogg :)

Ebba

Åh, silken fin header du fått! :)

2011-03-14 19:56:35 l http://essiiees.blogg.se/
Jennifer

Hej! Nu är det bara några timmar kvar innan min tävling avslutas. Jag lottar ut fem olika smycken från bijouteriestore.com, och just nu är det faktiskt ett snyggt smycke som ingen har valt ännu, så passa gärna på att delta! :-)

2011-03-14 20:43:00 l http://jennifashion.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: