lördag

hej alla små söta barn ;* yess i know jag har inte bloggat värken igår eller idag men det är ju inte så vänligt att blogga när man är hemma hos ngn eller hur? måste ju vara en väl uppfostrad chey :) anyway hade jätte kul med anna och maria, kom hem för en liten stund sen så satte mej direkt vid datorn. Är verkligen jätte trött, maria väckte mej kl 8 idag när vi somnade runt halv 2 så ni kan ju gissa att jag är trött? ska ta och måla om mina naglar sen kolla på svavelskär som jag missa förra helgen sen blir det nog att kolla på melodifestivals finalen eller vad säger ni ? ;) uppdaterar mer seeenare vettjja. åh btw åt pizza hos anna så kan inte röra mej haha fett mätt!

facebook proffe !



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: