Inlägg för 2 dagar

HEJ!

söndag: jag vaknade utav att mamma väckte mej och sa - vakna unge, vi ska till mormor och äte vofflor!
haha såå vi åkte dit och åt feeett good frukost! haha min diet funkar inte när mormor bjuder på voffle frukost :( anyway sen när vi kom hem åkte jag och kostja till IKEA en snabbis där jag köpte 3 stora doft ljus och sånna små vita kartong lådor man sätter ihop själv så kan man ha typ nagellack och sånt skit i dem. sen när vi kom hem skulle jag skynda mej att klä om för vi åkte till min gudfar för att hans dotter fyllde 1 år, awwseee lilla Magdalena ♥ kvällen var rolig tog också en massa bilder och dem kommer upp senare!

Idag : skolan as usaly? sitter i spanska rummet och väntar på Maria , hon slutar om 5 min. bloggar mer med bilder och sånt när jag är hemma . nu ska jag fixa ryska läxan och ta av mej mina converse, puss!♥

Ninwe♥

Sv:Oj va coolt! Brukar du umgås med henne ? :)

Den är faktiskt superbra ! Trodde inte program som gick på barnkanalen skulle vara bra haha :)

Men du spelar väl basket i samma lag som Gelila ? :)7



Tack så mycket! Din blogg är bra den med!



Kram<3

2011-03-28 16:27:26 l http://ninwes.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: