har nog över ett par hundra örhängen och armband nu.. HAHA

hello folks! ;) dagen var ganska så chill faktist. efter skolan åkte jag in till stan och mötte upp mamma där vi köpte en ny kavaj till henne och åt sushi♥ sen precis då vi gick t bilen ringer anna och undrar vad jag gjorde så hon var ju precis i stan så vi träffades och hade kewwl. köpte också ett par nya örhängen samt ett nytt armband. sen satt vi uppe på andra våningen där och snacka i över 2 timmar med goodiiis, myyyss! nu är jag hemma eller ah kom faktist hem för en stund sen. ska gå och äta sen byta om och kolla å ngn film? uppdaterar mer senare ifall jag får för mej ngt, puss!

jag vet no coments... ingen rättvisa men bättre än ingenting right? ;)
anyway - örhänge H&M samt armband H&M.  tuuurkoos is the shit! :love:

anna voronina

hahahha jaadu hehe ja kollar på äntligen fredag som går på trean, skitkul vafan hela familjen sitter o kollar :P


2011-03-25 19:33:38 l http://tittaenfagel.blogg.se/
Isabelle

Shit skit snygga ju ;) <3

2011-03-25 19:44:05 l

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: