haha nolifer!

Testet börjar: 21.48
1. Fullständigt namn? - Kudyakova Damirovna Elina Lundberg
2. År?-  fyller 13 i sommar :D
3. Vart bor du? - hemm :3 
4. Färg på ditt hus? - typ grå&blå
5. Hus eller lägenhet? lägenhet!
6. Klass? - 6..... 
7. Vilket år tar du studenten? - jag-pallar-inte-räkna-nu 
8. När gick du upp i morse? - 10 i 7   
9. När ska du sova? - snaaaart
10. Vad har du ätit idag? - på morgonen i halv macka sen i bamba ngn icke go fick med potatis sen hemma lite onyttig snabbmat som korv m pomes :)
11. Dagens klädsel? - jeans,blus,tjockizzkofta,converse&jackaaaaa.
12. Dagens smink? - NADAA
13. Dagens roligaste? - bella as usaly :)

Socialt:

14. Har du många vänner? - jadåå
16. Vem chattade du med senast? - Tom , haha
17. Har du pojk-/flickvän? - nä
18. Vem pratade du med sist? - ronja
19. Vem fick du senast sms ifrån? - mamma eller david kmr nt ihåg?

Favorit:

20. Film? - Knight&day eller nä fast jo haha elr ah det finns många bra :)
21. Låt? - har ingen favorit just nu? många e braaa
22. Mat? - SUSHI, KEBAB (L), pelmeni och vareniki haha fråga it det är ryskt :love:
23. Dryck? -  vitamin well , cola och päron soda ! 
24. Färg? - rosa lätt!
25. Godis - lite mer mhmm.. i livet CHOKLAAAD!
26. Land? - eftersom jag är rysk så RYSSLAND lätt fast om man ska säga på det andra sättet då är det GREKLAND, svär finns inget bättre semester land!
27. Ämne i skolan? so på tisdagar :) 
28. Människa? - mina närmaste är mina favoriter på sina olika sätt :) 


Senaste:

29. Gången du shoppade? - venne
30. Gången du bakade? - några veckor sen
31. Gången du stulit något? - ..... -.-? är ingen tjuv höhöh?
32. Gången du gjorde något dumt? - derru
33. Gången du drack alkohol? - nevvaaah
34. Personen du kramade? - mammi
35. Gången du? - ? 
36. Personen du dampade på? - bella HAHA
37. Personen du bråkade med? - ..........
38. Personen du blev ovän med? - .........
39. Gången du fick skrattattack? - på träningen idag HAHAHA jag och antonia  härma messy med hennes skott , ahhahahaha , juuump stooop HAHAHA ddör
40. Personen du snackade i telefon med? - mamma
41. Gången du grät ? - idag...
42. Gängen du åt klubba? - 3 dagar sen :) 
43. Personen du sa snygg till - derru :)

Antigen eller:

44. Svart eller vitt? - svart
45. Hund eller katt? - katt
46. Ute eller hemma? - beror på 
47. Tvspel eller datorspel? - beror på :D 
48. Singel eller upptagen? - beror på eller ah HAHA både och :) fast skit i , upptagen (A) 
49. Krama eller kyss? - höhö , båda (A)
50. Lunarstorm, msn eller playahead? - msn?
51. Ragga eller bli uppraggad? - bli uppraggad (A) 
52. Blont eller svart hår? - svart , elr jag venne . haha ändrar vad jag tycker hela tiden ändå ;)
53. Har du blåa ögon eller bruna? - BLÅ!
54. Choklad eller lakrits? - choklad:love:
55. Coca cola eller fanta? - cola, fanta smakar för sött :( 
56. Pizza eller kebab? - KEBAAAAAAAAAAAAAB LÄTT!'
57. Randigt eller prickigt? - randigt !
58. Blatte eller svenne? - blatte. 
59. Älska eller bli älskad? - båda 
60. Leva eller dö? - leva, fast det kan vara jävligt svårt. 
61. Vänner eller familj? - går inte att välja emellan fast egentligen familjen dem står närmast.

Antal

62. Personer du älskar? - mina närmaste! 
63. Personer du hatar? - vet inte om jag hatar någon, men jag ogillar starkt en del.
64. Glassar du ätit på en dag? - mitt rekord är nog 9? HAHAH
65. Gånger du haft minnesluckor? - vad är minnesluckor? O.o 
66. Gånger du varit hög? - hela tiden (L)
67. Personer du saknar just nu? - anna...  
68. Gånger ditt hjärta brustit? - många gånger

Vem:

69. Kommer du inte överens med? - beror väll på om vad det handlar om 
70. Vill du kyssa nu? - jarru det vill ni allt veta men hah det är ju liksom ganska personligt? :(
71. Ska du träffa imorgon? - venne
72. Sjöng du senast för? - mamma, haha stog i köket och sjäng sen kommer mamma in o ba (på ryska då) -  elina d räcker du sjunger 24/7 vill du att jag ska bärja sjung ??!!? jag - NEEEJ haha jag slutar...
73. Skickade du senast gb till? - va e gb? 
74. Spelade du tvspel med senast? - med anna o maria , band hero :) 
75. Vill du ta med på resa nu? - bellaaaaaaa
76. Vill du kasta en sten i huvudet på? jahh en tjej... 
77. Förtjänar att dö? - en viss.. 
78. Är söt? - alla har sitt sätt :)
79. Vill du sova jämsides med inatt? - a....... (A) 

Vad:

80. Gör dig glad? - När jag känner mig älskad, eller är med någon jag tycker om. 
81. Gör dig ledsen? - många saker.
82. Vill du helst göra nu? cry. 
83. Önskar du att du slapp göra? - stänga av datorn haha mamma börjar bli arrg
84. Vill du ha nu? - hemligt.
85. Önskar du dig i födelsedagspresent? - en massaaaa
86. Längtar du till? - till VÄRMEN!!!!! .
87. Tycker du om dina betyg? - njaaa jag har bra betyg i SO ganska bra faktist och NO engelska hyfsat och svenska hyfsat men matte HAHa tveeeeek(y)
88. Ångrar du i ditt liv? - ibland.
89. Är det bästa som hänt dig? - mycket som jag nu borde glömma.

Vad tycker du om?

90. Rökare? - beror på vem som röker men självklart gillar jag inte när folk röker. 
91. Bråk? - beror på vem som bråkar. 
92. Killar? - beror helt på vem :)
93. Tjejer? - skitsnack & skvallertanter , bitchar och fjollor men man måste ju bara älska dem!
94. Skola? - tråkigt, men ändå kul ibland ;)
95. Framtid? - hoppas på en bra!

Övrigt:

96. Är du kär? - JA DET KAN DU GE DEJ PÅ!
97. Hur lång är du? - 1,62
98. Första tanken när du vaknar? - vad är klockan?
99. Sista tanken när du somnar? - brukar vara tankar om maj löövee eller om vad som hänt under dagen kanske tt bråk eller ngn jag saknar.
100. Hur mycket är klockan nu? - 22:14 AHAHHAHA och nej jag e inte seg jag gjorde puser mellan frågorna jag gick på toa och sen hämta jag vatten så egentligen skulle jag var't klar för 5 min sen :)


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: