Dagens outfit och lite kort om dagen.

yo bro. damn loggade in på bloggen och såg att jag hade mer än 14 kommentarer, ouuf vet inte vart ni hittat min blogg men kul med lite nya läsare :D! hoppas ni stannar (A) anyway, dageeeen.. var i skolan just like always, vi åt hamburgare i bamba <333 jag är ett fetto jag vet! sen hade vi ju hemspråk efter skolan så fick vänta i spanska rummet med anna, maria h och gajane hehe kuul. och för er som undrar så är jag rysk alltså ryska i hemspråk. sen efter det åkte jag till stan och träffa mamma hon köpte en ny sn där sak man pudrar sej med? glömt vad det heter haha. kom hem åt middag och nu ska jag göra min svenska läxa -.- ngn hjälpa moí ? :) hihi skoja ba mpste göra de sjäälv (A) här kmr outfiten, bloggar mer senare. puss!:love:


jeans - Zara, blus - Zara, huv tröja - Cubus. hjärt ring - H&M andra ring fått
av mamma. jacka från paris , american converse + väskan jag har på den
förra outfit bilden.

clarabloggaR

sv: Okej, spännande ;)

Snygg outfit i inlägget! =)

2011-03-07 19:06:09 l http://clarabloggar.blogg.se/
clarabloggaR

sv: Okej, spännande ;)

Snygg outfit i inlägget! =)

2011-03-07 19:06:18 l http://clarabloggar.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: