Dag 4. mina vänner.

Har världens underbaraste vänner! gud vad jag är glad att jag funnit några som jag värkligen kan lita på. här kommer bilder på dem jag umgås/är mest vänn med. har ju såklart myyyckeet fler vänner men ni som visas nu betyder mest, älskar er!

sonja, tack för att du finns. dej kan man vara döendes av skratt med!
du är en person som alltid stöttar en och man kan lite på dej till hundra!
du och jag har aldrig bråkat, och kommer aldrig att bråka (förhoppningsvis)
finaste är du, och bara min kortis! ja tebja lublju:love:

min finaste! louisa.. du och jag bråkar
en del men älskar varandra fof, haha.
du är en som jag alltid kan komma och
prata med. fastän du suger på att hålla
tiden, du är en härmapa och du är 2 år
äldre än mej så älskar jag dej meeest!
min ryska babushka är du ;D<3

ååh gud vad jag äslkar dej! bella du är mitt allt! hur kul kan man ha med
dej egentligen? kan prata med dej om precis allt och du och jag är ju
mittpunkten av allt (klassen) hela tiden, jag älskar dej . finns iga ord.:love:

jag äslakr dej också! herre gud vad mycket vi har bråkat och riktigt
hårt alltså :O men du, du är min närmaste. du och jag kan prata om allt
(nästan) du kan alla mina hemligheter och du lyssnar alltid på mej.
min ryska babuuuulja är du! puss!:love:



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: