apelsiner

hello o gokväll mina kära .
träninegen eller ah träning och träning haha vi bara pratade om basket och sånt men det var kul :) sitter och äter apelsin klyftor, nomnom fett gott! Yanni elina e nyttig ;) ska snart gå och kolla i min garderob och fundera ut ngt att ha på mej imon. ska ha kursval imon och vi har fått nya "kurser" och jag fick fotomaraton så får ladda kameran också! waaah dude stör mej på så jävla omogna människor , herre min skapare låt sånna människor dö.
yaya, tycker också att jag är fett coll (H) LÄGG DET PÅ MINNET !!! bloggar nog int emer för idag så ha d.♥

mitt älskade skåp <333333

kristina

vill du bli veckans blogg??



gå in på min blogg och anmäl di :) <3

2011-03-23 07:39:54 l http://kristinamanasievaa.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: