andra mars tvåtusen elva

hej! okej jag börjar med ett förlåt! inga inlägg på 2 dagar och nästan inga inlägg förra veckan, ska förbättra mej men ni måste nog också förstå lilla mej som har basket träning 2 ggr i veckan, musikal teater 1 gång i veckan och hemspråk en gång i veckan som slutar jätte sent! sen har lilla jag basketmatcher och träffar med kompisar måste gnuggas in nånstans emellan och alla läxor! herre gud ._. men jag lägger absoulut inte ner bloggen men kommer bara dra ner på bloggandet, kmr göra fler Tidsinställda inlägg . idag har jag iaf varit på musikalen och nu ska jag göra min svenska läxa sen duns in i duschen, äta cornflakes/äpple, kolla på tv i kanske 10 min och sen sova för så lite sömn och så mycket energi jag slösar behöver jag värkligen sömn :( hoppas alla haft en bra dag ? ;) yay nu ska jag göra läxor, så det var allt från moí idag. ha d ♥


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: