varför blev ni helt plötsligt tysta och tråkiga?!?!

hej!
varför kommenterar ni inte längre o ni har blivit sämmre o sämmre
med statistiken o sånt , inte direkt att jag gillar det? ska jag ta bort bloggen?
ah aja skitsamma får la ha kvar den i sommars en tar jag nog bort den
ingen mening med den ju.

anyway ska till stan nmed Anna, Toma och silvija idag - vi ska visa dem
göteborg :) så det blir kul! vi kmr nog också ta ngn mysig fika , hihi like!!!
nu ska jag borsta håret och byta om sen ringa anna!! vi hörs senare ;)

hello

den blev tråkig för att du bara skriver strunt skriv om sånt som man tycker är intersant! bara ett hett tips1

2011-06-27 19:53:18 l
Patsy

jag e la inte det ;P Jag håller på med låten ''man down'' just nu btw ;)



luv<3

2011-06-27 21:29:13 l http://rapunzelll.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: