träffa maria den pungråttan haha och sen sticker vi till basketträningen lite senare , bloggar nog lite mer när jag kommer hem.

gud det är min första träning på över 1 månad. längtat sjuukt.
har säkert tappat en massa kondiss och sånt men jaja får skylla
mej själv som går o skadar mej i knät... basket livet ut ♥




kortedala basket ! nästan hela kortedalabasket på bild . skövde cup 2011.
åh , det kommer aldrig att finnas någon sport som jag kommer att älska
mer än denna, basket är mitt liv, en stooort del iallafall. känslan
som man får ute på plan är obeskrivlig! basketbasketbasketbasket.
kortedala basket flickor 97 , #8♥

emmi

Kul att du är med i dagens länkar! Hör av mig när vinnarna är uppe =) Allt bra med dig idag då? Kram!

2011-06-16 18:23:42 l http://fashiontwisted.com

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: