the dayyy

hello buddiieezzz' rätt så chill dag ;) var först i slottsskogen med klassen i några
timmar där vi spela beachvolley tvär nice! o sen mötte jag upp mamma och vi
åkte t en otopedist och lämnade lappen som jag fick av läkaren ang mitt knä så
snart får jag en tid hos han o så får jag mitt spec bandage så jag kan träna! woho.
efter det åkte vi in t stan igen där vi åt kebab tallrik (L) och köpte lite grejjer :)
va iaf hos mormor en stund också . nu ska jag dusch ao fixa mej t imon för då
äre skolavslutning! längtar sjuukt ♥ men här har ni bild på d jag köpte ;)

inte mycket men en pyjamas , gula mjukis m strumpor, hårsnoddar,
våtsarvetter & en ny behåå. haha handlat 3 dagar i rad nu. beroende?


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: