svarar på frågestunden

varför har du en system kamera om du bra tar kort i speglar och varför tar du kort med en syrtem kamera i en spegel det ser ganske dumt ut och det sista varför skriver du typ chill och sånnna ord jag menar det är bara barnsligt!
för det första vill jag berätta att den kameran som jag har o som ser ut som en systemkamera, det är inte någon systemkamera. Det är "vanlig" kamera fast med extra stor zoom och bättre efekter . nu vet ni det . och det med att jag tar bilder med den i en spegel - haha låt mej? om du tycker att det ser barnslig ut så tyck det då :)))
Dina kläder är så snygga! vart brukar du handla kläder mest?
Kan du rekommendera en blogg som är rolig att läsa (förutom din =D)
hur många läsare brukar du ha per dag?
hur många läsare hade du när det var mest?
Handlar mest på H&M!
brukar oftast inte läsa andras bloggar än typ kenzas men annars tryck HÄR så kmr du till en annan blogg som jag brukar läsa ibland o som jag gillar :)
per dag? det varierar men i genomsnitt 40-50´(inte så mkt hehe :(
när det var mest hade jag 470 tror jag? det var då jag blev länkad på vadfanskajagheta.blogg.se
Har du fått mens?
konstigfråga? :s men ah det har jag..
hur många länder har du vart i?
12 länder :))


Patsy

ska du inte svara på mina xd ;P <3

2011-06-20 21:37:44 l http://rapunzelll.blogg.se/
anna voronina

jahapp 12 länder, har inte du vart typ över hela världen :P

2011-06-20 23:50:41 l http://tittaenfagel.blogg.se/
hello

sluta vara så kaxig när du svarr kan var därför du har så lite läsare!

2011-06-21 19:49:37 l

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: