svarar på 2 kommentarer



melanie ; nej det har jag inte . fegade ut förra året :( men gud hur vågar du? 
haha ska se om jag vågar iår, va tror du? ;)

antonia ; svär du är bäst honney <3 AHAH glömmer aldrig den lilla tjejens min när
du ba nemen stopp där!! haha bäst , love u ♥

eftersom tjejerna inte hade bloggar så fick ta det i ett inlägg. puss!

Anonym

HAHAHAAHAHAHHAAHAHAHAHAHHAHHAH, deet roliga var att till o med dom vuxna lyssna på mig när jag sa : nää nu blir de för mycket folk så stanna här sen ja ba : åkband o dom visa XD <3 looveu2 babbyyy <3 :*

2011-06-13 20:50:18 l
Melanie

Njaa kanske vet inte haha =) Det var faktiskt ganska läskigt :S Om du ska gå gasten var inte längst bak för då följer de dig och va inte där fram för där är man inte brädd när de skräms var mitten ;)

2011-06-13 22:07:11 l

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: