SPK



om ni inte ser så står det .
Jasmine om 3 saker du inte visste ;D
Förlåt nu. Men vadå modepolis? om du skall vara mode modepolis får du börja med
att andra snygga kläder. Det ser trashigt....
Bra tips.

svar: inte för att jag direkt fattade kommentaren men som jag förstår så tycke du
att jag ser trashig ut? haha tyck vidare då cuse i don't give a shit of what you think :)
och jag menade inte bokstavlingen modepolis herre gud det heter så när man brukar
säga t folk att det inte passar o det inte matchar. okej jag säger det inte rätt ut men
jag kan ju säga t min kompis som går bredvid mej ? själv vill jag se dej i dina kläder
så får vi se om vem som är trashig gumman :* o lär dej stava din lilla unge.

Jasmine

Men omg att du inte fattade kommentaren? Haha!

Kom och kolla på mina kläder då? Har iaf bättre klädstil och smak en du ;) du skulle kunna vara så himla mycket bättre om du ba ändrade på vissa saker? Lilla? Haha jag är väldigt säker på att jag är äldre än dig, lillen ;)


2011-06-16 15:54:34 l
Jasmine

Hahahaha! Jag skojade ba med dig ;)

Men du har en ganska speciell stil, som du ba enkelt kan ändra på vissa saker, så blir du finare

2011-06-16 15:57:21 l
Mariaa

hAHAAHAAAHHHAHAHHAH, asså .. riktigt fail?..


2011-06-17 16:43:50 l

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: